tröttnat på plugg :)

99 unika besökare.. Hur fränt är inte det på en skala då? Snacka om att känna sig populär!

Mindre upphetsande är dock kvällen situation: Jag och Qsin har suttit och pluggat hela eftermiddagen ända fram tills nu (Qsin håller  tappert fast vid sin laptop fortfarande. Dom är ett bedårande par :)).
Ikväll är det inte ens Mat-Stat-böckerna som har vikt ut sig utan istället Ekonomisk Analys. Men tro inte att jag blir förförd enbart av dom hårda, varmt gula bokpärmarna . Icke! Det krävs mer än så! För börjar man betrakta dess inre och vad ämnet egentligen har att komma med så blir jag lika imponerad som av Qsins dåliga vitsar. Ni kan bara tänka er hur avtändande det kan va!? (Undulat=Ara-quack-quack.. Hehe..)

Yeye.. Nu har till och med Qsin tröttnat och sitter istället och leker med mina suveränt söta fiskar som någon/några fantasilösa jävlar har döpt till Oprah, Raggarfisken Fiat-Uno och Malte Knapp... Måste nog ta hand om henne så att hon inte leker sönder dom..

Puss & Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback