Inför tentan idag

...Jag kan ju lika gärna fortsätta på temat "tenta-ångest" efterson det som sagt är en av de få saker som man orkar tänka på just nu.. Dock kan jag ju i och för sig lyckligt nog vända på det litegrann och våga påstå att min ångest inte är lika stark som den borde vara.
Jag kan ju citera Filip som så vackert hade uttryckt sig: "Det går åt helvete i alla fall...". Eller motsatsen som Niklas kör med: "Hur svårt kan det va?!" :) Oavsett vilket (eftersom jag inte än har funderat ut vad som beskriver situationen bäst) så känner jag mig ganska nöjd.
Det  finns omtentor men det finns inga omfester! Jag har gått in för det hårt i vår vilket kan vara anledningen till att jag även har dissat allt vad plugg heter. SOF-perioden är värt guld och eftersom jag antagligen inte får chansen att uppleva det igen så kör jag på fullt ut!

Sådär ja.. Så har man garderat sig mot ett stort, fett U i MatStaten som jag skriver idag också.. Känns bra :)

Vad bättre är så ska jag ju faktiskt hem till Värmelandet i helgen. För en gångs skull så längtar jag verkligen! Mormor fyller 70 och för de som inte har träffat min mormor så kan jag ju meddela att det kommer bli askalas :) Förväntar mig att ha grymt kul!
Inte nog med detta så är det ju även köttbullemissionering på måndag som gäller. Upp till Stjerneskolan bär det för att prata med treorna om LiTH och I. Även det ska bli jättekul. Ser fram emot att träffa gamla lärare och annat löst folk :) Hoppas också på att ha en hel del att blogga om när jag dyker upp i Linköping igen på måndag..

Önska mig lycka till på tentan!


Kommentarer
Postat av: Qsin

men Qsin..du glömde juh att berätta om de viktigaste å bästa me den här omgången av tenteplugg! DUMMA! :P

2007-03-09 @ 14:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback