Har saknat dig syster...

Underbara sommar! Skola, Linköping och kravaller känns avlägset och jag har tagit emot Sagolika Sunne med öppna armar. Efter hektiska dagar av flytt och syrrans student så är det nu dags att njuta av tillvaron. Jag och halva styrkan Systrar af ätten Frykman-Larsson har legat i solen hemma hos pappa i Hibbel hela dagen och bara slappat..
Jag beklagar ditt senaste dygn, syrran... Pojkvänner är aldrig enkelt... Livet  är aldrig enkelt även om det är förbannat intressant! Dennis sa faktiskt något riktigt vettigt till mig härom dagen; Om man inte kan se tillbaka på året som gått utan att fyllas av tårar - vare sig det är av glädje ller av sorg - så är det året bortkastat. Så underbart klyschigt och sant! För även om det är tungt att säga det i en sådan här situation så är det likförbannat sant... Självklart känns det tungt men ack så lärorikt!
Stå på dig, syrran! Du vet att jag står bakom dig i dina beslut... Du vet att jag vill hjälpa dig så gott det går...

Vi hade en underbar stund igår tillsammans i sadeln på Kingen och Sirocco. En snabb galopp genom skogen på en lagon igenväxt traktorväg när man känner den svala kvällsbrisen i håret och hästens rytmiska steg under sig kan utan tvekan få vem som helst på gott humör! Åratal har bara flugit iväg sen sist. Men även om jag knappt kan komma ihåg när vi två fick möjligheten att uppleva lyckan av att tillsammans kunna njuta av sommaaren på våra två underbara hästar så känns allt som det var igår... En sådan där magisk nostalgitrip som är få förunnat. Denna resa hade inte varit möjlig att genomföra för ett par år sedan, det vet både du och jag. Men nu när vi utvecklats och förändrats och omvärlden lugnat ner sig så igger det precis i tiden.
Vi har mycket att ta igen och prata om! Hade det kunnat bli en bättre start på sommaren?


image13
Påväg ner i det svalkande vattnet. Ni ska tro att SIrocco njöt!
Fler bilder kommer inom kort...

Kommentarer
Postat av: Annalisa

Åh, åh, åh! Jag vill också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback