stormvarning..

Regn...Blä!! Dessutom stormvarning i ungefär hela landet! (Gald att jag inte bor på västkusten där det till och med är orkan!)
Vart tog det bistra januarivädret med gnistrande, snöklädd mark och stålande solsken vägen???!!
Hmm... Egentligen så borde jag kanske inte klaga eftersom den här dagen är gjord för att bara sitta inne och ta det lugnt vilket jag hade planerat idag.. Jag menar; Annars skulle jag ju vart tvungen att ha dåligt samvete för att jag inte tog itu med någonting också =) Kan ju alltid hoppas att någon vänlig själ tar sig i kragen och kommer hit och tar det lugnt tillsammans med mig.. *väntar*
Hehe... Eftersom jag definitivt inte tänker vara den vänliga själen som beger sig ut i regnet och blåsten så går jag enligt strategin "mutor"; Nygräddad kladdkaka och underbart gott kaffe i min nya perculator utlovas för den som är snäll nog att komma hit!

Ye, ye.. Det kanske inte är direkt det bästa sättet att ragga kompisar genom att blogga men var ju värt ett försökt i alla fall =)

Ska gå och plocka ut kladdkakan nu.. Lunktar helt underbart! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback