Back to reality

<
>Så var man tillbaka till det blåsiga östgötalandskapet där det idag har vart över 11 grader varmt. (Helt sanlöst!) Hur som helst... Skönt är det att vara tillbaka även om det kändes lite tomt när mamma idag lämnade mig i ensamheten.. En ensamhet omringad av tentapluggande kompisar och praktiserande Qsiner nere i Tranås. Vad har hon tänkt sig att jag ska hitta på i en hel vecka framöver!!?? Visseligen så kan hon ta sig an både skitiga fönster och matbrödsbakning men fortfarande så ensam juh!

Vi har haft jättemysigt sen vi kom hit i alla fall..Små promenader och en hel del plock i gamla lägenheten har det blivit så för en gångs skull har vi fått ganska mycket gjort! (Det brukar inte bli så när nån hemifrån kommer hit nämnligen...) Dock har det vägts upp av vin och god mat både i går och förgårkväll..=) Inte konsigt att Dennis inte kunde hålla sig borta när vi hade så mysigt och dessutom hade plockat ur nästan hela lägenheten i Ryd! Stackars liten som måste bo kvar i ett eko i brist på möbler men dessutom ett eko av gamla minnen som hela tiden kommer tillbaka.. Fasen! Jag som fick ångest bara av att öppna dörren när vi var där och hämtade de sista grejerna igår..
Bra är det i alla fall att min lilla Glis vet om att han är så välkommen hit.. Speciellt när det finns gasch! ;-)

Nu har jag i alla fall tvingat min Qsin att bjuda på toast i sin nya OBHNordica Chillitoaster. Wow! Det bästa är att hennes saker är mina saker!

Herrå!
>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback