Hittade nått kul hos Annalisa

10 favoriter

Färg: Vinröd.
Mat: Paj, vad annars? Trots alla omständigheter så har det alltid funkat!
Band: För tillfället mycket Green Day om jag ska nämna ett band
Film:  Tro det eller ej med Fight Club var faktiskt jäkligt bra (för jag får inte säga LejonKungen va? :))
Bok: Vingklippt ängel - Berny Pålsson
Sport: WesternPleasure - that's me!
Årstid: Våren. Så underbart!
Veckodag: Fredag
Glassmak: Får jag välja bara en? Pistage
Tid på dygnet: Morgonen


9 för tillfället


Humör: Förvirrad men löjligt glad ändå
Smak: Äpple tror jag faktiskt är det jag kör med nu..
Kläder: Min nya fina SOF-tshirt (märk att jag inte skrev morgonrock)
Bakgrund: stôllkort på mej och Sanna
Nagellack: men orka..
Tid: 20:37
Omgivning: Mest uppmärksamhet åt mina nya bästa kompisar - två slöjstjärtar och en mal som simmar runt i sin lilla skål
Irritationsobjekt: Förberedelserna inför labben i Matematisk Statistik som ligger  och viker ut sig i min säng... *suck*

8 första

Bästa vän: Qsin... Eller Sandra tror jag hon kallades på den tiden :)
Screen name: detta med att minnas...
Husdjur: Ramses - första kissen som mer ägde mej och Stjärna - korsningsponnyn som även hon gjorde precis som hon ville..
Piercing: Räknas hål i örat?
Förälskelse: Hehe.. Bara namnet, Dick, är roligt juh!
Musik: Carlene Carter givetvis!
Bil: Får jag önska en första bil så skulle det nog vara en Corvette, sportig BMW eller nått annat fränt :)
Kyss: förträngt..


7 senaste

Cigarett: på universitetet tidigare idag med Dennis
Mat: Pesto pasta med champignoner
Dryck: Baljankaffe antar jag :)
Biltur: kôrs i tak, men det var faktiskt imorse till skolan med min snälla Qsin
Kyss: alldeles för länge sen..
Spelad låt: Easy for me to say - Clint Black, låten med världen längsta intro..
TV-program: Förkväll, sådär lagom bra att äta middag ensam till..

6 har du någonsin

Dejtat någon av dina bästa vänner: Nepp..
Brutit mot lagen: Om det räknas att åka utan cykelljus så bryter jag mot lagen varje dag! :)
Blivit arresterad: Nope
Badat naken: Vad tror du?
Varit med på TV: Nepp
Kysst någon du inte känner: Det har väl hänt kanske..

5 nej tack

Kläder: Strumpor i sandaler
Mat: Brysselkål
Musik: Schlager.. Hmm.. Riktigt hård metal kan vara värre..
Dryck: Öl
Personlighetsdrag: Människor utan självdistans, som inte kan se till sina egna brister vilket trots allt är det enda man kan påverka. Ytlighet har jag också svårt för.

4 saker

Du gjorde igår kväll: Myste med Orkestergruppen i SOF (möte kallas det)
Du kan höra just nu: Stillsam musik från I-poden och en hungrig fisk som pussar på vattenytan..
Du inte kan leva utan: Qsin och familjen.. utan Glisjävel tror jag tyvärr också att det skulle va svårt..
Du gör när du har tråkigt: Ringer Qsin (fast det gör jag när jag är glad också)


3 personer

Du kan berätta allt för: Qsin, mamma och mormor
Du tycker om: Får jag bara välja tre?
Du inte gillar: De som känner mig vet att vet att det är få personer jag tycker illa om. Sådanna människor undviker jag helst så slipper jag tycka illa om dem.

2 val

Kaffe eller te: Kaffe i Baljan. Te med Qsin
Vår eller höst: Vår

1 önskan:
Att jag, mot all förmodan, kommer att fixa tentorna som snart är ett faktum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback