Åh du upptagna kvinna!

Har inte skrivit inlägg sedan Annalisa var hit *skäms*
Inte heller tog jag upp Qsins buntband i förra inlägget *skäms*
Men ni ska inte tro att jag har glömt er bara för att jag sitter i skolan från tidiga morgnar till sena kvällar eller har något annat för mig som är så grymt mycket viktigare än att blogga... Nej då! För att fortsätta i den turbospeed som vart min hastighet ända sedan jag vinkade av min älskade nästansyster i lördags morse så kan jag ju alltid vara effektiv och skriva om allt som hänt under en hel vecka i ett enda inlägg.. För det är ju så jäkla intressant att läsa..
Hursomhelst.. Jag lovar att jag inte ska dra upp en hel vecka men jag MÅSTE ändå börja där jag slutade!

 Annalisa va det ja! Jag vet inte hur  hon kom hit och jag vet ännu mindre vad som hände men tydligen var hon här i ett halvt dygn lite drygt.. Helt otroligt att jag orkade hålla kvar henne såpass i alla fall! Och trots att det gick fort så var det till och med bättre än en bal på slottet! Sittningen som jag skulle ha haft samma kväll hade ingen chans att mäta sig med mig, Qsin, Annalisa, en trea vin och otroligt mycket att prata om! Det fina i kråksången är att man inte behöver engagera sig speciellt mycket  när man inte ses. Inte det att man inte vill eller inte har tid utan bara för att man inte behöver... När vi väl snackar, Annalisa och jag, så kan vi snacka öronen ömma i timmar (..och jag kan lova att jag inte är bra på att prata i telefon annars..) och när vi träffas har (i alla fall jag) det så jäkla gôtt!
Hur många har man det förhållandet med egentligen??
Ok att hon var lite fåordig på lördag morgon men vi skyller på omständigheterna. Den tidigarenämnda trean blev väl lite illa fördelad för jag hade åtminstone ingen baksmälla på lördagen medans både Annalisa och Qsin knarkade Ipren.. =)
Jupp, jupp.. Kul att se sötnosen som sagt och snart blir det köksfest i nyrenoverade lägenheten i Täby.
(Det bör även nämnas att Annalisa både köpt Fornarinajeans och träningskort samt slutat röka sedan hon flyttade till storstan.. Sen när blev den lady'n sån liksom??)

Jo så var det ju det där med sista januari också.  Äntligen på något sätt! Det är skönt att ha flytten gjord men jag antar att det är ännu skönare för Dennis att till slut få en engen lägenhet efter alla om och men..
Jag tänker inte engagera mig i att dra upp den långa monologen igen, som för mig är så djupt jag kan komma, utan hänvisar istället till mitt allra första blogginlägg men vill ändå peka på en sak;
Ta vara på människor som betyder något för er och tänk verkligen efter före! Att ta vara på betyder dock inte alltid att krampaktigt gripa sig fast och inte våga släppa taget.. Nej, i min värld värderas respekten och vänskapen ändå högre än förhållanden som hålls samman av den enda anledningen att det borde göra det..
Det är så skönt att ha någon att krama sådär hjärtligt!
Ska sluta försöka vara djup nu.. Du kommer säkert att få det kanon i alla fall, Dennis! Pokern får hålla sig till datorn eller Christian och Emma men det finns ingen chans att vi överger det i alla fall. Det kan du lita på!

Jaha.. Dags att gå och hämta lite tvätt. Det är första gången jag gör ett vettigt handtag i den här lägenheten sedan, ja som sagt, Annalisa åkte hem. Dock tycker jag att det är grymt kul att ha mycket att göra och är antagligen engagerad i alltför många ideella grejer just nu.
Jag och Niklas hade vårt första riktigt (nästan) seriösa SOFlogimöte idag också, så jag är helnöjd. Jag fick till och med något  gjort efteråt så nu kanske det kan komma igång också.. Det är najs! Om chefen skulle kunna börja att vara lite bossig och ställa krav snart också så kanske det skulle gå ännu bättre! =)
Men, men.. Jag sa inte att jag inte uppsakattar teamwork!

Jag säger som pappa: Dä' ååårdner säj!!!
Sov gott gottfolk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback