stundande Valborgsfirande

Så var det söndag igen.. Helt ok för att va söndag i och för sig eftersom Valborg så strategiskt har placerats på en måndag i år. Schemaläggaren har lyckats för en gångs skull =)
Valborg: det mest självklara valet för en festsugen student. Roadtrip till både Uppsala och Lund för vissa. Det är där det händer liksom! Linköping och sjuksyrrornas "Akuten"-kravall för oss andra som inte orkar planera, fixa gästlegitimation och betala tågbiljett. Det blir nog bra ändå =) Champagnelunch i Trädgårdföreningen, lekar i Vallamassivet och därefter Kravall. Vad mer kan man begära? Inte behöver vi Lundare eller Norrlands nation i Uppsala inte! SOF is da shit!

Förresten kan jag ju passa på att tacka Bondesson för ännu en grrrreat aktivitet igår. En annorluna sittning ett stenkast hemifrån är ingenting man får uppleva alldeles för ofta. Om den dessutom inkluderar ett helt underbart gäng SOFare och lagom mycket alkohol är den uppskattad av mig!
Jag ger Bondesson och Villevalla Pub
¤  ¤  ¤  ¤  ¤
fem konstiga tecken av fem möjliga. Well done!

Nu ska jag börja fixa lite käk till mina söta små middagsgäster. Stolt över att för en gångs skull kunna bjuda på något annat än fiskbullar. För det kan även Dennis få fem konstiga tecken för att han hängde med mej och Goken och ut till Willys och storhandlade idag.

Kommentarer
Postat av: Rickard Bondesson

Tackar så ödmjukt, men jag kunde inte ha gjort det utan alla gästers deltagande. Synd bara att du missa ditt gyckeltillfälle igår

Nu är bara frågan vad man ska ha för skumpa i morgon...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback