mer SOFsnack =)

En stor härlig kopp te, soft musik från min iPod och en återblick av det gångna dygnet... Det får bli vad jag avslutar dagen med och jag avslutar den med ett leende på läpparna!
Festivalen kommer allt närmare, likt en asteroid som är påväg att träffa jordytan, men jag lovar; när den väl är ett faktum så är vi där för att göra den till det bästa SOF genom tiderna! Engagemang, förväntan och ett jävlar-anamma ligger i luften vilket jag tror är bra ingredinser för att lyckas.
Biljettsläppet gick smärtfritt och effektivt vilket även det är ett bevis för va jävla duktiga vi är, jag och alla underbara människor som jag får den äran att jobba tillsammans med.

 På grund av alldeles för lite sömn och alldeles för många tankar kring SOF kommer jag instället att lägga upp lite bilder för en gångs skull. Detta för att folk ändå kommer att bli trötta på mitt bloggande om "nån tut-och-blås-festival" som ändå inte är lika intressant för de som inte är insatt i det, alltså med i organisationen.
Titta och njut =)

Stora Biljettsl?ppet f?r SOF
Korridor efter korridor med MÄNGDER av köande människor! De längsta satt från lunch dag 1 till det att biljetterna släpptes klockan 08.00 dag 2.

Stora Bilettsl?ppet f?r SOF
Klockan 08:00 dag 2: Vagnen med datorerna har rullats ut för att sakta börja beta av kön.

image5
Och när jag ändå var i full gång med att lägga upp bilder så kan jag ju även ta med en som jag gillar skarpt. Jag och en bråkdel av organisationen på DÖMD...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback