jag antar Annalisas utmaning =)

Tre saker jag inte förstår:
-Varför ingen städar min lägenhet
-Hur fasen jag ska hitta felet som sabbar mitt SänkaSkepp-programmeringsprojektet
-Varför ingen kan uttala ö'et i imöra rätt

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet jag sitter vid:

-En bok om psykoanalys
-Plankan (mitt ankliknande pennskrin)
-En alldeles för stor, helt värdelös dator

Tre saker jag gör just nu:

-Skelar (inte fått i dom förbannade linserna)
-Funderar på vilken skumpa jag ska dricka idag
-Laddar för att ta itu med mitt diskberg

Tre saker jag vill göra innan jag dör:

-Anordna Nordens största tut- och blås-festival
-Uppleva ett liv som rik icke-student (rik student hade iof också vart schysst =))
-Hitta felet som sabbar mitt SänkaSkepp-programmeringsprojektet

Tre saker jag kan göra:
-Verka onödigt blond
-Lösa en differentialekvation av högre grad
-Prata helt oförståelig värmländska

Tre saker jag inte kan:
-Orka se på ett helt SouthPark-avsnitt
-Sluta sakna min familj
-Komma ihåg vart jag har lagt mitt LiU-kort

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
-Fanfar - Staffan Hellstrand (fortfarande helt underbar)
-Out Loud - Dispatch (så enkelt, så bra)
-American Jesus - Bad Religion (klockrent?)

Tre saker jag skulle vilja lära mig:

-Battla (jag är snart där...)
-Stänga av min mobil
-Att första hur sarkasm kan va så jäkla kul

Tre favoriträtter:
-Baljans tjugokronorsbaguetter
-Paj
-Bosses glass (är fasen som en hel måltid)

Tre personer jag utmanar:

-Qsin
-och två till som vågar anta utmaningen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback