nytillsatt Logiputte...=)

Onsdag eftermiddag.. Den mest normala dagen på länge har det vart idag faktiskt. Ganska skönt på något sätt även om jag kan tycka att normala dagar är ganska trista. En sån här dag som man inte har fått ut så mycket av och som man aldrig kommer att komma ihåg eftersom det varken vart någon upp eller nedgång. Ye, ye.. Jag har en del ”normala” dagar att ta igen nu eftersom hela min höst har vart allmänt störd sås det är väl bara att sätta igång med det också =) Qsin och jag ska snart iväg å träna i alla fall. Det ska bli skönt även fast jag inte är så jättepå just för tillfället. Det bästa är väl ändå att vi får krypa ner under en varm filt i soffan sen med en tekopp och se på Bonde söker fru och Top Model. Onsdagar är verkligen qsindag; Vi kan varken missa träningen med vår underbart homosexuella Stepinstruktör eller alla onödiga följetonger på tv efteråt..

Dagen igår var, som idag, allmänt lugn förutom att jag och My hade kommit på den brighta idén att sätta oss med labbförberedelser klockan 8 på morgonen. Hmm... Det låter så självklart dagen innan då man bestämmer det men när väckarklockan sedan ringer 06.30 så är i alla fall jag inte lika motiverad. Aja, som tur är fick vi mycket gjort och kunde till och med gå på Andrews algerbralektion efteråt. Gud va vi är seriösa! Det bästa är att det återigen känns bra att vi trots allt tog oss iväg till skolan så pass tidigt (märk att det är dagen efter). Ye, ye... Inte nog med detta så har jag även blivit antagen till Sof. Jätteskoj! Var och lunchade med Niklas som är orkersteransvarig i kommittén igår eftersom det är han som kommer att bossa över mig. Smärtfritt gick det och vi hade mycket att prata om så nu är jag extremt taggad inför att sätta igång med ett nytt arbete. Säg hej till Logiputte Madelén! Varför i helvete kalla det puttepost förresten..??.. Vad som var ännu roligare var att Niklas började konversationen med att påpeka att de under tidigare möten med kommittén hade funderat över  "när den där värmländska tjejen ska söka sof". Tihi... That's me! Gissa om man känner sig hedrad. Och inte minst har jag, trots att stämpeln "den värmländska tjejen" kan kännas lite halvtöntig, skaffat mig en alldeles egen identitet som folk kommer ihåg mig för. Hehe... Det är du och jag Qsin som är de galna tjejerna från Värmland =D

Ye, ye… Som sagt; En normal dag alstrar inte speciellt många tankar och visdomsord så det är nog hög tid för mig att lägga ner mitt dagboksskrivande för ikväll… Over and out..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback