en händelserik vecka som BORDE redas ut =)

Hmm... En dålig männsika är jag om inte bloggat på en hel vecka. Tyvärr kan det bero på mitt icke befintliga internet i min extremt nya lägenhet. Flyttade för ganska precis en vecka sen nu och trivs förvånansvärt bra med min nya livssituation som ensamstående Kanka faktiskt. Läget kunde dock kanske optimeras ännu mer om jag bara hade internet =)
Mycket har hänt som sagt.. Önskar att jag hade mer tid att sitta här i sektionens datasalar och blogga alldeles för mig själv eftersom det finns ett otroligt lugn i skolan när de flesta har gått hem för dagen. Några tappra, mycket trötta eldsjälar sitter dock kvar och pluggar febrilt inför kommande tentor. Även jag var en av dessa fram tills nu otoligt nog men enda anledningen till att jag fortfarande håller mig kvar i skolan är att jag ska jobba på Kårallen ikväll (natt). Ska bli grymt kul med en massa flummiga LiThe-Blåsare och Sofare även om det kanske skulle vara snäppet skönare att krypa ner i en varm säng. Tur att jag har lovat mig själv att jag faktiskt får ta sovmorgon imorgon från allt tentaplugg...

Ye, ye.. Måste kila nu och svida om till min underbara overall men jag lovar att jag i alla fall nån gång ska kladda ner den gångna veckan eftersom den har vart alldeles för händelserik för att glömma bort =)

Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback